2 January 2013

jom tutup dada . labuhkan tudung :)

assalamualaikum :)
keterlaluankah perkataan 'dada' yang aku letak sebagai tajuk hari ini ?
biarlah orang lain nak malu , tapi lumrah la bagi seorang perempuan .
semua perempuan ada , hehe .
post kali ni , berdasarkan diri ini juga bukan semata-mata nak kutuk or nak terus jatuhkan maruah orang lain.  sama-sama nak jaga maruh sebagai seorang perempuan , sebelum terlewat dicabuli secara tidak terhormat .
bila kita tidak labuhkan tudung menutup dada , lagi-lagi yang montok tu , mesti ramai yang tertarik , kalau perempuan pun tengok dia akan kutuk lagila pula orang lelaki yang tengok bernafsu. lepastu mulalah kita nak mengutuk orang orang ni gatal la tengok tak kena tempat. aku taknak menaip banyak , korang pergi baca entry ni yang bertajuk Dugaan Lelaki Menyaksikan Payudara Wanita [klik sini] haih ! kita yang dedah aib kita tu kenapa ? 

ALLAH dah berfiman :


aku pun pernah alami situasi seorang lelaki yang tengok dada perempuan. aku cuma menonton je masa tu, betul-betul kejadian tu depan mata aku. mungkin ALLAH nak tunjukkan aku yang tak pernah serik-serik lagi. mungkin pernah terjadi dekat aku , cuma kita ni tak nampak pada diri kita ada apa kan ?! asyik tengok orang je. atau ALLAH nak tunjuk cara orang lain kena dulu sebelum kita terkena. so , ALLAH kasi tunjuk itu jalan ma.  tutuplah dadamu , labuhkan tudung. bukan payah pun. benda senang. 

jom kita tengok cara pakai tudung bawal cover you breast :

comel dye pakai , belajar lah slow2 , aku pun budak tengah belajar :D

2 comments:

  1. sama2 la kta amalkan :)
    sy pn sjak dr skolah lg mmg ttup dada, rsa malu nk pkai sngkat ^_^

    ReplyDelete
  2. cantik km dek. Asli Nak Mane ? awak tu

    ReplyDelete